سرخط خبرها

بازیکنان استقلال در نیم‌فصل فسخ نمی‌کنند| بن‌بست در نقل و انتقالات

  • کد خبر: ۱۹۸۰۹۹
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
بازیکنان استقلال در نیم‌فصل فسخ نمی‌کنند| بن‌بست در نقل و انتقالات
برخی بازیکنان که احتمال می‌رود در نیم‌فصل نامشان در فهرست خروج قرار بگیرد به باشگاه اعلام کردند راضی به فسخ قرارداد نیستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، زمزمه کنارگذاشتن برخی بازیکنان در نیم‌فصل از استقلال به گوش می‌رسد و گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد در راستای تقویت تیم نام برخی بازیکنان را از فهرست خارج کند.

این برنامه درحالی به شکل پنهان از سوی مدیران باشگاه استقلال دنبال می‌شود که بازیکنان استقلال راضی به فسخ قرارداد نیستند. حتی یکی از همین بازیکنان که اخیراً از فهرست استقلال فاصله زیادی گرفته و نکونام او را بازی نمی‌دهد به باشگاه استقلال اعلام کرد راضی به فسخ قرارداد نیست و اگر هم بخواهد قراردادش را فسخ کند باید تمام حقوقش پرداخت شود.


بازیکنان استقلال از فصل پیش نیز طلب دارند و اگر باشگاه استقلال بخواهد با برخی بازیکنان تسویه‌حساب کند رقم بزرگی باید به آن‌ها بپردازد که با توجه به شرایط مالی نامناسب این روز‌های استقلال بعید است توفیقی برای مدیران استقلال در نیم‌فصل حاصل شود و به احتمال زیاد پروژه تقویت استقلال در نیم فصل به بن‌بست خواهد خورد. 

اخیراً ریکاردو ساپینتو به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده تمام حقوقش باید پرداخت شود که این موضوع نیز بر مصائب و مشکلات مالی باشگاه استقلال خواهد افزود و روشن نیست که خطیر با چه ابزاری از پس این مشکلات برآید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->